pani_stosia: (Default)
[personal profile] pani_stosia
 І знову до високої дипломатії. Коли людина народилась у великому індустріальному місті зі своїми районами і райончиками, вона отримує певні базові знання про те, як воно тут усе влаштоване. 
Можна бути сто разів з хорошої сім'ї, з освітою, власною бібліотекою і власною соціальною бульбашкою, але якщо ти знаєш, то ти знаєш. Як люди з іншої місцевості знають про припливи чи звук гримучої змії у траві. 
Тому, коли панянки почули оце "а хто це тут прийшов такий нарядний", то воно потім ще довго і болюче тягнулося, але, за великим рахунком, можна було далі не дивитись. Бо:
- Взагалі-то, коли пред'являють за шмот, то...
- ...треба одразу бити рило.
- Exactly. 
Бо це так працює. А більше це ніяк не працює. 
Ету мелодію я узнаю с трех нот. Впевнена, що й Зеленський її впізнав з трьох нот. І офігів не менше нашого, бо час і місце до неї не ліпились. Далі йшло "по нарастающей". І те, що ніхто нікому не втащив,  не вкрив хуями, не плюнув у морду, я вважаю досягненням дипломатії на високому рівні. Яка дипломатія, такі в неї і досягнення. 
Чи міг Зеленський чи інша людина на його місці виглядати краще (за допомогою пінжака,  досвідченого перекладача, попередніх навичок і т.д.). Можливо. Але це була б виключно іміджева різниця. Він би виглядав більш рафіновано і гідно. Або більш жалюгідно. Тут ніколи не вгадаєш.  Але результат був би той самий. Або гірший. 
Від зеленського не залежить вибір трампа бути мудаком. Це вибір самого трампа. Добре ці переговори могли пройти хіба що з Медведчуком. Він би радо погодився, що Путін - величний лідер і геніальна людина, а не диктатор і міжнародний злочинець (помітили, як я дипломатично? Мені аж зуби занили). Що війну почала Україна. Що ми вісім років бомбілі Донбас. Що все це було зрежисовано нами спеціально заради американських грошей. Що ми один народ і насправді завжди мріяли читати Пушкіна на русском язьікє. Що могили наших героїв треба зрівняти бульдозером, а на їхнє місце поставити пам'ятник воіну-освободітєлю Мотороле.  На пральній машинці і з унітазом в руках. Щоб як живий. І як ми маємо цілувати трампа в сраку двічі - за те, що допомагав і за те, що перестав. 
Це не дипломатія. Це - операція Peace Ddos. Яка, схоже на те, пішла не за планом. 

Date: 2025-03-02 06:02 am (UTC)
juan_gandhi: (Default)
From: [personal profile] juan_gandhi
Вот, хорошее наблюдение.

Date: 2025-03-02 06:07 am (UTC)
From: [personal profile] sassa_nf
О, це ви слушно розклали на символи і образи, зрозумілі всім, хто був у 90х і попадав до гопоти у лапи.

Date: 2025-03-02 08:53 am (UTC)
From: [personal profile] biber551
Ви ще врахуйте що ці танці вже три роки. Він теж воює. Мене он плавить досить часто і на пустякових повідає.

Date: 2025-03-02 11:41 am (UTC)
From: [personal profile] biber551
Дії правильні, поведінка ні.
Т.є оцінка 12:6- зміст правильний, артистизм посередній :)

Date: 2025-03-02 04:42 pm (UTC)
paserbyp: (Default)
From: [personal profile] paserbyp
А якщо то була вистава для Путіна? Трамп і Венс зіграли блискуче але Зеленський перевершив усіх!

Date: 2025-03-02 06:09 am (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
> Kоли людина народилась у великому індустріальному місті зі своїми районами
> і райончиками, вона отримує певні базові знання про те, як воно тут усе влаштоване.

Воно чисто від занудства (тобто, ніяких претензій до висновків, все так і є). Коли людина не народилась і виросла в індустріальному місті з його районами і райончиками, то все виглядає інакше. Відповідно, реакція на "предʼяви за шмот" -- вона, скоре шкідлива, всі ці савєцькі понти і поняття скорше калічать людей, завжди було важко спілкуватися з цими всіми блатнуватими типами, а вже американцю (що хорошому, що поганому) воно взагалі дико.
Ще раз повторюся: це ніяк не стосується висновків, все так і є, трамп сотоваріщі -- гнилота, Зеленський (при всіх моїх претензіях до його давніших і/або внутрішньополітичних позиціях) -- молодець і все зробив правильно.

Date: 2025-03-02 06:35 am (UTC)
From: [personal profile] mprotsenko
Я б розрізняв реакцію і розуміння. Реакція може бути різною, і може бути продуктивною, а може бути неадекватною.

А ось розуміння - воно таке але є, або нема. Якщо ти народився і виріс серед інтелігенції (навіть радянської) і не розумієш, що з того боку гопник (GOP-ник?), якій не хоче з тобою домовлятися, а намагається тебе розвести і залишити крайним - то твоя реакція 100% не може бути адекватною. Ти будеш намагатися побачити душу в його очах, домовитися посередині, знайти компроміс і теде, і тепе.

(Що іронічно, цією проблемою до повномасштабки страждав і сам Зеленський. Подвійна іронія в тому, що ця проблема притаманна багатьом американським moderates та liberals - "давайте домовлятися і шукати компроміси з GOP-никами, поки вони продовжують нам сцяти в обличчя!" - і нова інкарнація Зеленського від неї лікує in the real time.)

P.S. Бачив тебе на сцені в СФ, але в натовпі не знайшов. :(
Edited Date: 2025-03-02 07:54 am (UTC)

Date: 2025-03-02 03:57 pm (UTC)
From: [personal profile] mprotsenko
Інтелект - це всього лиш інструмент. Він може допомагати докопатися до істини, але його можна використовувати для того, щоб раціоналізувати попередні, неадекватні поточній ситуації, погляди. Прикладів того, як розумні люди намагаються "не дивитися вгору", на жаль, вистачає.

(Якщо ми про геополітику говоримо - Обаму в відсутності інтелекту не звинуватиш, а "перегрузку" з Путіним він таки робив - шукав там чогось, окрім гівна.)



Українці тут знаходяться в унікальній ситуації - в нас є статистично значна кількість людей, які:

* прожили 90-і і мали реальний контакт з гопотою (чи навіть сами були гопотою!)
* але з тих пір змогли еволюціонувати, опанувати ліберальні погляди

Як наслідок - вони можуть бачити і суть гопника, і невідповідність традиційних "інтелігентських" реакцій на його, гопника, поведінку.

Date: 2025-03-04 04:43 pm (UTC)
From: [personal profile] mprotsenko
Все так!

Те, що в нас є статистична помітна кількість українців, які мають ліберальні погляди, одночасно розуміючи, що таке гопота - не значить, що такими є усі українці.

Date: 2025-03-02 04:32 pm (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
Інтуїтивне розуміння, що з того боку гопник -- це згоден, це треба виплекати, і це було далеко не у всіх. Може, це якраз і є центральною точкою різниці між виходцями з великого індустріального міста, і нами -- інакшими.

P.S. Через певні родинні причини ми були там дуже коротко, одразу після мого виступу довелося гнати додому. Навіть не знаю, чи мене слухали/дослухалися. Просто, наткнувся під стелою на Марусю Черепенко і попросив дати три хвилини часу, аби сказати, що думаю.

Date: 2025-03-02 07:24 pm (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
> Інакшим у такому місці треба бути ще більш прошареним...
Вивчав це на власній шкурі. В чомусь мені пощастило, що жити в таких умовах мені толком не довелося. Так, часом попадав, але це було як в космічному просторі -- ідеш в скафандрі, вся обстановка -- ворожа, на підкатегорії не поділяєш. А потім в 93-му я поїхав в Штати, де всі ці заточки і замашки нафіг нікому не знадобилися, можна були залишатися собою

Date: 2025-03-03 10:10 pm (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
В Гарлемі в 93-му теж був, та і у нас були райончики не набагато кращі.
Різниця в тому, що тут, навіть коли умовний Гарлем через дорогу (ок, через автостраду) від тебе, ти живеш нормальним життям, без потреби розбиратися в сортах гопників, предʼявах і наїздах, фєні і блатняку і т. п. Тобто, навіть якщо субкультура того, хто виріс в епіцентрі ґетто, має якусь отаку специфіку, то живучи 20 хвилин пішки / дві зупинки автобуса вбік, ти того не знаєш і не бачиш. Навіть коли там працюєш -- моя дружина кілька років працювала в оклендському ґетто, і навіть так не виникало навіть десятої частки того занурення, через яке, цитую "[людина] отримує певні базові знання про те, як воно тут усе влаштоване" Де "воно тут усе" стосується речей типу "предʼява за шмот" Це взаємопроникнення гопницької культури в життя нормальних людей -- штука дуже неамериканська. (Звичайно, тут теж є люди, і багато, які, самі не будучи гамериканськими гопниками, запозичили у них всякого різного, але їх відносно мало, якщо у нас не можна або важко було вирости в Кривому Розі чи Луганську і бути вільним від Кривого Рогу чи Луганську, то тут можна було запросто вирости в Нью Йорку і бути вільним від верхнього Гарлема і Південного Бронкса.
Чому в совку і постковку воно було саме так? Хрін його знає, моя гіпотеза: майже повна відсутність географічної стратифікації (хай ти з інтеліґєнтної родини, але гопник ходить з тобою в школу, живе в одному дворі, а донедавна -- і одній комуналці), плюс, засилля блатняцької култури в умовах диктатури пролетаріату.

Date: 2025-03-03 11:29 pm (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
З іншого боку, подумалося: а раптом хтось загляне і подумає, що ми тут про щось не погоджуємося, сперечаємося... А ми не сперечаємося, а так -- балачки балакаємо, поки займаємося важливішими речима.

Date: 2025-03-03 11:54 pm (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
> ... конструктивний діалог) по суті питання...
Блін, у мене вже якась сенсорно-епістемна деформація, чую "конструктивний діалог по суті питання", а в голові дзенькає дзвоник коло прочитаного десь колись словосполучення "канкрєтний базар". Це не заразно?
Edited Date: 2025-03-03 11:56 pm (UTC)

Date: 2025-03-04 12:19 am (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
А скільки людей уже і не памʼятає того Плюща
Я тут якось згадував перші українські вибори і перших українських політиків і захоплювався: ото були люди! Навіть комуністи, холєра, і то були -- люди.

Date: 2025-03-02 04:27 pm (UTC)
malyj_gorgan: (Default)
From: [personal profile] malyj_gorgan
Та хто б сперечався. Єдине, до чого я доколупався, це що можна і не притягувати сюди концепції з пост-савєцької міської культури -- воно плювок в нас усіх, незалежно від того, чи людина вміє розпізнавати гопницькі предʼяви, чи ні. І навпаки -- що є предʼявою, а що ні, імхо, якраз таки дуже залежить від культури і регіону. Навіть в межах України, я вже мовчу про міжконтинентальне. Того ж наперсточника якось спостерігав в Чікаго на початку нульових -- єдине спільне з нашими шахраями було та, що на одного каталу більша частина навколишнього натовпу -- група підтримки, все інше відрізнялося.

Date: 2025-03-02 10:03 am (UTC)
From: [personal profile] chabapok
Это в нашей "культуре". В США это может быть просто вопрос и не более. Но может и нет, это надо у специалистов спрашивать.

Менталитеты в разных странах разные. Менталитетами целые институты занимаются, и консультируют президентов, чтобы они случайно не создали конфузных ситуаций. Но все равно иногда случается. Зеленскому это неведомо, например вспоминается история как его жена в японии появилась в желтом платье. Каждый японец знает, что это цвет императорской семьи, можно в любом но не желтом.

Меркель часто соединяла ладони особым способом, в некоторых странах это неприличный знак "женский половой орган".

Но и Трампу такие забобоны тоже неведомы. Это оба человека, которые с некоторым пренебрежением относятся к таким штукам.

Думаю, тут ключевой момент - этот вопрос про пиджак задал журналист от себя, или по просьбе Трама? Если от себя, то скорей всего это не более чем вопрос, а если оно было заранее согласовано - это наезд.

Кстати, а Трюдо за носки предьявляли? Трюдо не носит "нормальных" носков. https://www.youtube.com/watch?v=ndXLzKNMIRI

Date: 2025-03-02 10:46 am (UTC)
the_jubjub_bird: (Default)
From: [personal profile] the_jubjub_bird
По поводу этого "журналиста":
Вот, что пишет Telegraph
The Maga reporter whose humiliation of Zelensky sparked a geopolitical crisis

‘Why don’t you wear a suit?’ jibe aimed at Ukrainian president came from the boyfriend of Right-wing firebrand Marjorie Taylor Greene

Connor Stringer Deputy US Editor. Nick Squires
01 March 2025 5:51pm GMT

It was a low blow designed to humiliate the president of Ukraine in front of a global television audience and provide a viral clip for social media.

To the delight of a laughing crowd inside the Oval Office, Brian Glenn, a leading member of a new cadre of Maga-enthusiast reporters reshaping White House coverage, ridiculed Volodymyr Zelensky over his dress sense.

“Why don’t you wear a suit? You’re at the highest level in this country’s office, and you refuse to wear a suit. Do you own a suit?” sneered Mr Glenn.

It was a mafioso-style hit that would not have been out of place on Donald Trump’s The Apprentice.


Mr Glenn, 56, is one of the faces of new Conservative television outlet Real America Voice, and is fast becoming one of Mr Trump’s favourite reporters.

He is also the boyfriend of Right-wing firebrand Marjorie Taylor Greene, representative for Georgia’s 14th congressional district and darling of the Republican Party’s furthest-Right faction.

His loaded intervention turned the mood in the Oval Office sour, riled Mr Zelensky and set him on a collision course first with JD Vance, the US vice-president, and then the president himself.

Mr Glenn is part of a new wave of Conservative activists being given access to the Oval Office under Trump’s administration while traditional outlets like the Associated Press are kicked out.

The White House will now “determine” which news outlets can regularly cover Mr Trump up close – a sharp break from a century of tradition of allowing access from a pool of independently chosen news organisations.


Karoline Leavitt, the White House press secretary, said the move would be more inclusive and restore “access back to the American people” who elected Mr Trump.

Mr Zelensky, dressed in his trademark combat-casual attire, tried to respond with humour.

“I will wear a suit after this war is over. Maybe something like yours. Maybe better, maybe cheaper.”

He said he was more interested in talking about the serious issues at hand.

But the newly empowered independent Conservative media outlets did not let it go. Many commentators doubled down on the criticism of Mr Zelensky, and the footage of the incident went viral.

Ms Greene, a fervent supporter of Mr Trump and a leading Maga member of Congress, applauded the question posed by her boyfriend.

“I’m so proud of @‌brianglenntv for pointing out that Zelensky has so much disrespect for America that he can’t even wear a suit in the Oval Office when he comes to beg for money from our President!!” she wrote on X, formerly Twitter.

In another post, she called Mr Zelensky “a bad actor from the start” in the context of the conflict with Russia, accusing him of having “an arrogant small man’s ego”.


Donald Trump Jr, the president’s son, shared a meme in which Zelensky was labelled a “little s--- ” and a “midget”.

Mr Zelensky was advised to ditch his military-style clothing for his visit to the White House but he refused, instead opting to wear all black, according to Axios.

Signs that the meeting was to get off to a bad start were clear earlier in the day, when Mr Trump also made sarcastic remarks about Mr Zelensky’s appearance.

“Oh, you’re all dressed up,” he said to his Ukrainian counterpart as he arrived at the White House. “He’s all dressed up today.”

The apparent discourtesy irritated Mr Trump ahead of what quickly became a car crash of a meeting, insiders told Axios.

Mr Zelensky is often seen wearing olive green jumpers, emblazoned with the Ukrainian trident, when conducting his state visits.

In December, he wore a similar outfit for the reopening ceremony of Notre-Dame cathedral in Paris, where he met then president-elect Trump and Emmanuel Macron, the French president.

It is his signal to the world that his country is still at war, something that Winston Churchill also adopted during the Second World War.


Dressed in a wartime “siren suit”, Churchill wore the one-piece air raid outfit during a visit to Franklin D Roosevelt, who he hoped to persuade to join the war.

Ironically, Friday’s heated furore, which ended in the Ukrainian leader leaving without signing the minerals deal, played out in front of a Churchill bust.

Elon Musk, one of Mr Trump’s closest advisers, is often seen in the Oval Office wearing a T-shirt, Maga cap and long coat.


But that didn’t matter to Mr Glenn, who was wearing a gold tie and bright blue suit.

It is not just the reporting pool that is being overhauled. The briefing room itself now has a dedicated seat for new media outlets to ask questions during press briefings.

Breitbart, Steve Bannon’s War Room and Jack Posobiec’s Human Events have also been invited to the White House.

Real American Voice, the Right-wing television channel, was founded in 2020. It has become a favorite among the Maga faithful as an alternative to the mainstream media with its pro-Trump coverage and messaging.

In exchange for access, Mr Trump often calls upon the channel and Mr Glenn for positive-slanted questions after receiving a series of hardballs from other reporters.
Justifying his question on Friday, Mr Glenn said the Ukrainian president’s choice of outfit for the Oval Office “reflects his inner disrespect for not only our country, the president and the US citizens”.


Date: 2025-03-02 12:05 pm (UTC)
From: [personal profile] chabapok
да, скорей всего пристебались

Date: 2025-03-02 02:09 pm (UTC)
From: [personal profile] nz

Від зеленського не залежить вибір трампа бути мудаком. Це вибір самого трампа.

Перепрошую, але не зовсім.
Кожен гопнік знає та жопою чує, коли час робити цей вибір.
Коли можна гопнічати, а коли краще ввічливо вибачитися, що обізнався, та хутко зникнути.

Зеленський жеж не просто у підворотню зайшов, а там опа.
Це той самий Зеленський, який у попередню трампову каденцію дуже добре йшов на співпрацю, з усім погоджувався, і обіцяв, що прокурор - 100% його людина і усе з тими Байденами порішає.

Тобто, якщо це працювало у 2019, чому б це не спрацювало зараз?

То ми з вами знаємо, що цей Зеленський - це не той Зеленський, у того була посмішка і піджак, а у цього борода і светер, той грав на роялі та їздив на лісапеді, а цей бачив деяке гімно і тепер інша людина та лідер вільного світу, але трамп, підозрюю, про всі ці метаморфози не в курсі і тупо дотримується прецеденту.

І те, що ніхто нікому не втащив, не вкрив хуями, не плюнув у морду, я вважаю досягненням дипломатії на високому рівні

Особисто я ніякої високої дипломатії від пана президента не чекав, не чекаю і не буду, бо ебонітовиє палочкі / повії / косовороткі / Лєнкіни тапкі / какая разніца і прочія і прочія. Не наробив дурні, не підписав якогось гімна - ну і добре, день пройшов не дарма, а там воно якось буде.

А те, що доводисься отаке терпіти - ну ось така вона, ріал політик. Це тобі не дебати на Олімпійському.
Sometimes you eat the bear, and sometimes, well, he eats you.

Пробив дно!

Date: 2025-03-02 04:55 pm (UTC)
paserbyp: (Default)
From: [personal profile] paserbyp
Такер Карлсон:"За останні три роки, за мовчазної підтримки своїх західних покровителів, український уряд скоїв значну кількість серйозних злочииів. Українці продали величезну кількість американської зброї на міжнародному чорному ринку за двадцять центів за долар. Ця зброя тепер знаходиться в руках озброєних груп у всьому світі, включаючи ХАМАС, мексиканські наркокартелі та сили, які зараз контролюють Сирію. Бог знає, що українці зробили із патогенами в американських біолабораторіях у своїй країні. Навіть американські розвідслужби не впевнені. Українці також убили кілька людей у ​​різних країнах під час політичних вбивств та намагалися вбити інших, включаючи американських журналістів та главу європейської держави. Все це правда, і все це колись вийде назовні. Краще вже зараз почати звинувачувати Зеленського."

https://ria.ru/20250302/zelenskiy-2002520682.html
Edited Date: 2025-03-02 04:58 pm (UTC)

- ...треба одразу бити рило.

Date: 2025-03-02 07:17 pm (UTC)
oralonatopor: (Default)
From: [personal profile] oralonatopor
В местах, где вырос JD Vance, за поведение, аналогичное поведению президента Зеленского, могут и пристрелить. Однако никто на это не ссылается объясняя ремарки вице президента.
oralonatopor: (Default)
From: [personal profile] oralonatopor
Почему? ИМХО это абсолютно нерелевантно. Этак можно и про Путина "он, бедняга, на Лиговке вырос, где ему рыло чистили через день. Простить его нельзя, но понять можно". Но ведь это чистый бред получается.
kulbaba: (00 очі пікассо)
From: [personal profile] kulbaba
Гопник среди ботаников царь.
Политики предыдущей эпохи могли быть сколько угодно воры-коррупционеры-сластолюбцы-скандалисты, но обязаны были соблюдать приличия - для избирателей и для влиятельных партнеров.
Надо было хотя бы стараться выглядеть нравственными людьми.

Но система (или конкретно эта институция в системе) прогнивает и, наконец, начинает проседать видимым образом и гопник прорывается на пост, где он неподотчетен никаким более влиятельным партнерам... золотой король в этой иерархии - он, это перед ним все должны пресмыкаться, а он не должен ничего никому. Не должен быть вежливым. Не должен быть гостеприимным. Не должен быть компетентным. Не должен никому ничего объяснять. Не должен ни быть моральным и порядосным, ни выглядеть моральным и порядочным.

Ну вот, играеццо. Скоро Трамп достанет даже своих соратников.
kulbaba: (00 очі пікассо)
From: [personal profile] kulbaba
Це точно так. Тєрпіли - це на схід від нас, а не на захід.
kulbaba: (00 очі пікассо)
From: [personal profile] kulbaba
То вони нам таке казатимуть про пуйла, бо "ЦЕ Ж ВІЙНАААААА!!!!! ЦЕ СТРАШНО!!!! ЦЕ ПОГАНО!!!". Рожеві поні, так.
А свого трампа вони поведуть усіма колами пекла і в суди теж.
oralonatopor: (Default)
From: [personal profile] oralonatopor
Я не совсем понял что о чем вы. Вы хотите сказать что Трамп, Вэнс или оба нехороши? ОК, возможно. Но непонятно какое это отношение имеет к тому, что я сказал.
kulbaba: (00 очі пікассо)
From: [personal profile] kulbaba
Я тоже не все понимаю, не страшно.
Page generated Apr. 23rd, 2025 12:32 pm
Powered by Dreamwidth Studios